E-Sign

Pasirašykite dokumentus elektroniniu būdu, naudojant „E-Sign".

Nuo šiol „ARSENAL“ įrangos išdavimo ir grąžinimo dokumentus galima pasirašyti elektroniniu parašu, naudojant „E-Sign“. Naujoji parašų sistema bus įdiegta visuose „ARSENAL“ įrangos nuomos punktuose Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Kas yra E-Sign?

„ARSENAL“ klientai dažniausiai yra užimti statybviečių darbuotojai, kuriems esant statybvietėje, užsienyje ar automobilyje, nėra galimybės naudotis spausdintuvu ar atvykti į „Arsenal” nuomos skyrių pasirašyti išdavimo aktą. Naudodami „E-Sign“ klientai galės gauti, peržiūrėti ir patvirtinti pasiūlymus, išdavimus bei pervedimus kelyje. Šiuolaikiniame skaitmeniniame pasaulyje „E-Sign” padės įmonei „Arsenal” ir klientui užtikrinti greičiausią tarpusavio nuomos procesą mūsų pramonėje ir suteiks klientams galimybę iš karto sudaryti nuomos sutartis su „Arsenal” bet kuriuo metu, 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, bet kurioje vietoje.

Skaitmeniniai nuomos procesai.

Nuomos pasiūlymų pasirašymas ir aktų išdavimas naudojant „MCS E-Sign”, suteikia galimybę pasirašyti dokumentus vienu mygtuko paspaudimu kompiuteryje arba mobiliajame telefone.

E-Sign parašas užtikrina socialinį atstumą COVID atveju.

„E. Sign” parašas skirtas padėti žmonėms, kurie dėl socialinio atstumo dirba nuotoliniu būdu. Jie gali neturėti galimybės naudotis spausdintuvais ir skeneriais, todėl pastariesiems gali būti sudėtinga arba nesaugu pasirašyti popierinius leidimus. „Arsenal” darbuotojams taip pat nereikės dažnai tiesiogiai bendrauti su klientais, nes visą nuomos procesą dabar galima atlikti nuotoliniu būdu.

Patogumas

Pasirašymas vienu mygtuko spustelėjimu, toks pat saugus būdas, kaip ir fizinis dokumentų pasirašymo būdas. „E-Sign“ leis klientui patogiai pasirašyti „Arsenal“ pasiūlymus ir sutartis tiesiog paspaudus mygtuką savo įrenginyje „sutinku“. Tokiu būdu bus užtikrinamas ne tik greitas nuomos procesas, bet ir taupomas „Arsenal“ darbuotojų ir klientų laikas.  

Saugumas

Tai visiškai saugūs dokumentai. Galite jaustis saugūs, žinodami, kad dokumentai, kuriuos siunčiame vieni kitiems, nėra suklastoti.  Dokumentai yra įkeliami ir į kompiuterį „kliento virtualų biurą“ ir į kliento el. paštą.

Papildomos galimybės

Naudojant elektroninį parašą galime užtikrinti sklandų ir greitą nuomos ciklą. Nuo tada, kai klientas pateikia užklausą arba užsakymą, tarp kliento ir įmonės -„Arsenal” vyksta pasiūlymų ir sutarčių pateikimas, kurių atžvilgiu reikalingas parašas. Naudojant elektroninį parašą išvengiami ne tik popieriniai fiziniai sandoriai ir išlaidos, bet ir atsiranda greitesnė galimybė sandorius patvirtinti. Tai reiškia, kad galime sutrumpinti sutarčių patvirtinimo laiką. Taigi, klientas mažesnį laiko tarpą praleidžia nuomos punkte, išvengiamas vėlavimas dokumentų tvarkymo atžvilgiu ir suteikiama galimybė „Arsenal“ darbuotojams ne tik produktyviau dirbti, bet ir greičiau aptarnauti klientus.

Pasirašant nuomos dokumentus skaitmeniniu būdu, tiek „Arsenal”, tiek ir klientas gali matyti dokumentų būklę. Abi šalys gali matyti, ar dokumentas buvo peržiūrėtas, pasirašytas ar neatidarytas. Tokiu būdu sudaroma galimybė matyti dokumentų būklę.

Nuoseklūs ir tikslūs procesai

Prieš įrangos pristatymą klientui, abi šalys gali išvengti brangiai kainuojančių klaidų, kai pristatoma netinkama įranga dėl galimų klaidų sutartyse. Šiuo atveju, šalys turės atitinkamus sertifikatus bei kitus teisiškai privalomus dokumentus, dėl ko gerės „Arsenal“ ir klientų tarpusavio bendravimas. Taigi, klientų patirtis bus geresnė, jei kiekvieną kartą bus sudaromos aiškios ir abiejų šalių pasirašomos skaitmeninės sutartys.

Geresnis klientų aptarnavimas

Skaitmeninio parašo dėka dokumentus galima atidaryti, peržiūrėti ir pasirašyti bet kuriame įrenginyje, bet kur ir bet kada. Taip klientams sudaromos perspektyvos išsinuomoti įrangą lengviau nei bet kada anksčiau.

Klientui nebereikės vykti į nuomos punktą pasirašyti dokumentų, nes turės galimybę tai padaryti nuotoliniu būdu.

Net esant vietose, kur nėra prieigos prie nuosavo kompiuterio, nuomos sutartį galima lengvai patikrinti ir pasirašyti telefone, dėl ko „Arsenal” gali greičiau pristatyti įrangą į reikiamą vietą ir užtikrinti greitą ir veiksmingą klientų aptarnavimą.

Kaip pateikti paraišką naudoti „E-Sign”?

Jei jau turite sutartį su „Arsenal”:

Norėdami pasinaudoti šia lengvata, kreipkitės į pardavimų vadybininką. Turėsite pasirašyti papildomą susitarimą prie esamos „Arsenal” ir Jūsų įmonės tarpusavio bendradarbiavimo sutarties.

Jei norite tapti „Arsenal” klientu:

Užpildykite kliento formą skiltyje „Tapti klientu” arba susisiekite su mumis el. paštu: vilnius@arsenalrent.com arba skambinkite tel. +370 699 66 532

Užduoti klausimą

Jums varētu noderēt

Pasirinkite šalį:

JŪSŲ KREPŠELIS

Užsakymas
0 €